onsdag 6 oktober 2010

Oj, så mkt tid det blev helt plötsligt

Ja det här funkade ju inte precis. Tror jag måste ta till lite mer drastiska metoder än att bara skippa nån latte och bulla här och där. Imorgon är det jag som uppgraderar till ett Guldkort, även helt i linje med min sjukgymnasts önskan. Först ska jag bara sova bort halva dagen, sen blir det att ta itu med alla nyttigheter. Har lite semesterdagar som ligger och skräpar så imorgon och fredag är det ledighet som gäller. Lite läskigt med frihet faktiskt, pressen att själv komma på nåt samhällsnyttigt att fördriva livet med blir som mer påtaglig då.

Var förresten personalfest förra helgen. Inga direkta skandaler, förutom de vanliga - de jag brukar stå för. Och på lördagen var det bara att ladda om och dra nåt gammalt över sig, i mitt fall en 80-talsoutfit. Benvärmare och hela kittet. Var nog bra att utgången uteblev.


Lovar, ska fixa ny mobil - snart...

2 kommentarer:

jennskah sa...

läckert 80-tal Elli :) het som fan!

Patric sa...

Haha, Elli det är ingen skandal om man förväntar sig det av dig! ;) Vi älskar dig precis som du är! :D