måndag 11 oktober 2010

Bara för dig Patric!

Tanken var god, men nyktert samt badkort blev det inte! Men gjorde absolut ingenting, blev ju en lyckad partykväll som började med att Alina och hennes andra hälft åt sushi hos mig. Och eftersom de till och med pratade om min fantastiska sushi i sängen när de kommit hem måste jag ju bara tolka som att min matlagning är bättre än sex! ^^ Förutom rå fisk innehöll kvällen lite skoförbristning. Till slut hittade jag i alla fall den överförfriskade damen ute på krogen i min ena sko. Men till hennes försvar så var de väldigt lika!

Kompenserade mitt ickesimmande med ett par promenader runt träsket, vilket har resulterat i träningsvärk i benen, magen, ryggen och armarna! Helt otroligt vad min kropp är mottaglig för lite fysisk aktivitet. För det kan ju absolut inte vara så att jag är extremt otränad...

Idag har jag varit sjukt modig och tagit blodprov. Ok, är faktiskt inte så farligt, inte så traumatiskt som jag minns det i alla fall. Nåt mer duktigt ids jag nog inte idag. Orkar inte fixa middag och det blir definitivt ingen promenad. Jag fryser och ska krypa ner under täcket!

Inga kommentarer: