fredag 12 mars 2010

Woho, ledig efter 18 dagar!

Mm, så underbart med semester! Kände att jag behöver en lite längre helg, har ju som inte haft helg på två veckor eftersom jag jobbat en massa övertid. Ska försöka att inte gå in i väggen som 24-åring.. Nåja, så illa är det knappast men får faktiskt lite ångest av våra jobbmöten, allt är bara en enda soppa, ingen ordning på nånting. I all förvirring kommer jag förr eller senare göra nåt stooort fel och så blir alla chefer arga på mig. Iii, klarar inte av när folk är arg på mig. Jodå, jag är faktiskt rätt ynklig och känslig.

Nåja, färdigsvammlat. Möjligt att så här mycket sömn inte är bra för mig. Ska dra mig upp ur sängen och fixa nå frukost sen ska jag ha en riktigt nice dag med fika på stan, lite träning och sen bara ta det lugnt. Imorgon däremot blir det mer liv. Nu när Jessybabe är uppe ska vi festa loss i sedvanlig ordning.Jessy - en flickas bästa försvar på krogen!

Inga kommentarer: