söndag 14 mars 2010

Vill inte

Hjälp! Please, snälla säg att det inte är allt som erbjuds. Krogen är äcklig. Äckliga, fula, fulla, gamla, läskiga människor. Om det är så det ska va ska jag fan vara singel resten av mitt liv! Och inte blir det bättre när man ser dem i starkt lysrörsljus inne på max. Urk, ser jag också ut så, uppför jag mig också lika desperat? Urk.

Kan ju inte säga att kvällen blev bättre av att varken taxin eller bankomaterna ville ta emot mitt eller Litens kort. Hur betalar man då?

4 kommentarer:

Chimairan sa...

ja hur betalade ni då? =S

elli sa...

Chaffisen var ju inte det fulaste jag träffat på under kvällen, så.... Hih, nedå. Det löste sig visst till slut, Liten tog hand om det hela. :P

Anonym sa...

De finns faktist bra killar som är på krogen också....som inte super som svin,beter sig illa,men vi får oftas inte chansen för vi hörs o syns inte som dom....
Har pratat med dig(inte på krogen) men de var väl kanske inte i din smak....var kanske för rak o ärlig som man ska vara tycker jag!
Men men de finns väl någon som uppskatta de förhoppningsvis.....

elli sa...

givetvis finns dem me, svårare att upptäcka bara.

om jag inte är intresserad är det knappast för att någon är för rak och ärlig, det måste nog ha varit något annat fel på dig! skämt å sido, allt kan vara rätt på pappret men ända klickar det inte, vad göra?