torsdag 11 februari 2010

Nå, hur ska du ha det?

Börjar bli less nu. På det mesta faktiskt. Allt går så långsamt, känns som att man bara står och stampar på samma ställe. Man väntar på den där feta löneförhöjningen, bussen, besked om förlängning, att han ska höra av sig, att arbetsdagen ska ta slut, att helgen ska komma osv... Nåt måste hända, nu!

Vill ha lite besked. Har ju iofs fått ett besked - en kass lönehöjning, iaf om man ser till den urusla ingångslönen. Men vad gör inte jag om piper med min bebisröst med resultatet att jag skriver på den där överenskommelsen? Dumma jag, måste bli bättre på att stå på mig. Nåja, ska begära att få ett nytt lönesamtal om det blir förlängt efter mars. Dock hade det varit nice att få veta nu om det är någon idé att börja se sig om efter nytt boende i Luleå. Vill nog inte dit dock, men det kostar pengar och tid att pendla. Inte för att det händer så värst mycket kul på min fritid ändå.

Ja ni hör ju, det är bäst jag loggar ut för idag.

1 kommentar:

vagabond sa...

vänta du bara, plötsligt så händer det (i boden också)!:)hehe Är i samma väntande om allt,sjukt segt att man inte känner att man har kontroll över sitt liv men ger man det lite tid så kommer man väl förbi det förr eller senare. Om saker inte kan vara bra för evigt kan de nog inte vara dåliga o osäkra för evigt heller.Krams snyggning!; )