söndag 14 februari 2010

I don't need this

Herreguuuud, vad är felet?? Varför blir alla mina helger pannkaka nu för tiden? Kände på mig igår att det skulle bli en katastrofkväll. Allt bara gormade och tjorvade. Min slutsats är att har man en dålig dag ska man inte göra den tio gånger värre genom att dricka. Slutade med att jag däckade efter en massa bråk och lip och idag mår man skit. Jag som aldrig ens bråkar med nån! Visst, jag är inte perfekt, jag kan säga dumma saker men då är det ju inte för att jag vill såra eller göra någon arg. Har absolut inga problem med att be om ursäkt heller, bara jag får veta vad jag har gjort. Får man inte sån info däremot blir det jävligt svårt att kunna förklara sig eller be om ursäkt. Kan inte fatta varför han måste tolka allting till det absolut värsta, allt blir ju så himla jobbigt då, särskilt för en själv och möjligtvis motståndarna han möter idag, hoppas ingen hamnar på sjukan efter lite avreagering.

Men verkar som att det är färdigbråkat nu i alla fall. Åtminstone för min del, han kommer däremot hitta nytt folk som han kan bli ovän med. Att strypa alla kommunikationskanaler är ju minst sagt ett effektivt sätt att undvika gräl. Mm, en sån härlig alla hjärtans dag...

Inga kommentarer: