torsdag 3 januari 2013

2013 - kan det vara året?

Det nya året inleddes fenomenalt bra! Fem sköna singeltjejer på femrättersmiddag där ingen av oss behövde stå för matlagning, disk eller värdinneskap kan ju bara inte gå fel. Jag, Sabina, Ida, Eva och Frida firade in det nya året på nyöppnade CG's. Maten var obeskrivligt delikat och inte blev det sämre av underbart sällskap och välmatchade viner. Mätta och belåtna och lite lagom runda under fötterna kikade vi på fyrverkerierna och avslutade sedan med en runda på Olivers.

Jag hoppas nyårsaftonens mys och trevligheter är vad som får sätta tonen för 2013. Har nog rätt så höga förväntningar på det här året. Det är alldeles för många saker som har strulat och jag vill att det här ska bli året då allt faller på plats. Det är som dags nu.

Men för de närmsta dagarna är jag nöjd bara jag kommer igång med alla rutiner igen. Har mått knas på grund av min medicin (i kombination med mycket övertidsjobb) och efter sviterna av en misstänkt hjärnskakning. Halsontet som just kickat igång får alltså lägga ner har jag bestämt. Vill inte sega runt nå mer utan träna och göra lite nytta!

Den underbara maten som gör att jag aldrig mer vill äta bara för att äta...



Till och med detaljerna på toan var genomtänkta

Inga kommentarer: