tisdag 6 september 2011

Checklistan avbockad!

Känner mig nöjd med att ha betat av en del "måsten":
  • Bökat undan tråksaker på jobbet (sorterat in obs-listor för ett halvår i extremt överfulla pärmar - för er som nu vet vad det innebär)
  • Äntligen bokat tid hos studievägledaren för att kunna slutföra allt eftersläpande plugg
  • Fixat provtagningstid för halvårssticket (som förhoppningsvis inte resulterar i hundra stick av någon klåpare)
  • Ordnat tid för att förhindra oönskat havandeskap
  • Gormat färdigt med Bodenbo
  • Och! Sist men absolut inte minst: jagat och ringt på en massa lägenheter och nu inkasserat den finaste av dem alla!
Annars har jobbet rullat igång. Jag är frisk igen, så frisk jag nu kan vara, och har sparat massor med semesterdagar. Jörgen har varit borta rätt mycket och då har jag roat mig med diverse pyssel i form av betsning, lackning, proppbytesförsök och krogrännande.

Här är jag och Hanna från helgens Make Out. Har lånat bilden från http://klubbmakeout.blogspot.com/ vilket jag hoppas var ok! (Jag ser ut som en skär gris, men det bjuder jag på).

2 kommentarer:

Chimairan sa...

så ni har fått en lägga nu? :)

elli sa...

ja. zorbashuset blev det. :) sjukt fin.