söndag 19 februari 2012

Vilken tjej alltså!


Ikväll är det nog Sabinas tur att få en liten bloggpuss. Var ju party i Boden igår och vi var hos henne. Blev upplockad i Lule och slapp alltså den eländes bussen, skönt. Var förbi Jörgen med hans nyckel och blev lite lätt blödig av att återse min gamla kärlek - den oooh så fina lägenheten, som jag jagat rätt på efter många, många timmars lägenhetsresearch. Nåja, mitt nästa mission blir väl att hitta den allra finaste lägenheten i Luleå (i en rimlig prisklass vill säga).

Det blev sällskapsspel, skratt och underbart flummande med the Party animals i Sabinas mysiga lägenhet med en massa godsaker. Patric var som vanligt hysteriskt rolig med sin otroliga vinnarskalle. Utgång blev det också, såklart. Kvällen avslutades med lite skvaller och även halvdjupt surr med Sabina som tog sitt värdinneskap på stort allvar och lät mig sova över. Inte nog med det så bjöd finingen även på god frukost med det bästa kaffet någonsin! Eländes, elände. Nu måste jag ju även införskaffa en kaffemaskin...

Sammanfattningsvis: hade jag gillat tjejer på det sättet så vet jag inte hur man hade kunnat motstå Sabina med sitt otroligt smittande och gulliga skratt, generositet och snygghet!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men oj *rodnar* :) puss på dig snygging!!

elli sa...

hihi! ;D